Διατροφή

13 λόγοι για να αγαπήσετε τα ρόδια

Το ρόδι εκτιμάται από πολλούς λαούς, από τα αρχαία κιόλας χρόνια για τη νοστιμιά του, αλλά και για την

Το πράσο και η διατροφική του αξία

Αν και δεν αποτελεί την πιο δημοφιλή επιλογή, το πράσο θα πρέπει να κατέχει σημαντική θέση στην κουζίνα

Η βρώμη (Avena sativa) είναι ένα είδος δημητριακού. Ήδη πολλοί έχουν εντάξει στη διατροφή τους τα δημητριακά

Αλκαλικές-Όξινες ΤροφέςΑλκαλικές-Όξινες Τροφές

peri diatrofis2Οι Βιταμίνες...Τα δυσθυμικά συναισθήματα ή η κατάθλιψη οφείλονται σε ανισορροπίες των

“Αν η διατροφή μας δεν είναι σωστή, κανένας γιατρός δεν μπορεί να μας γιατρέψει.

Μέταλλα και ΙχνοστοιχείαΤα ροδάκινα είναι πλούσια σε φυτικές ίνες, περιέχουν ικανοποιητικές ποσότητες σε κάλιο, προβιταμίνη

Με το άγχος και τους εξοντωτικούς ρυθμούς της καθημερινότητας, τα καρδιακά επεισόδια συνεχώς

Γκότζι μπέρι: O καρπός της... ευτυχίας και της καλής υγείας

Γκότζι μπέρι… Ακόμη και να μην το έχετε φάει, σίγουρα κάτι έχετε ακούσει γι’ αυτό και για την… θαυματουργική του δράση στον οργανισμό μας.

Μέταλλα και Ιχνοστοιχεία"Για την σύνθεση των πρωτεϊνών του ανθρώπινου σώματος απαιτούνται 20 διαφορετικά αμινοξέα.

Μέταλλα και ΙχνοστοιχείαΤα μέταλλα και τα ιχνοστοιχεία ήταν γνωστά πολύ πριν ανακαλυφθούν οι βιταμίνες.

Ξηροί καρποί: γιατί να πείτε ναι!

Καρύδια, αμύγδαλα, φιστίκια, κάσιους, φουντούκια, συνοδεύουν το ποτό σας και εμπλουτίζουν γευστικά

Βιταμίνες και μέταλλα: πόσο σημαντικά είναι και πού θα τα βρείτε (Μέρος Α)

Αν επιθυμείτε να προσλαμβάνετε τις βιταμίνες και όλα εκείνα τα θρεπτικά συστατικά που περιέχουν πολλές τροφές, με φυσικό τρόπο,

Το κολοκύθι και η σημαντική διατροφική του αξία

Το μικρό αυτό λαχανικό που έρχεται στο… τραπέζι μας μαζί με την άνοιξη, εκτός του ότι είναι νοστιμότατο, έχει σημαντική αξία

Τα ω-3 λιπαρά οξέα μειώνουν τον κίνδυνο θανάτουΟι ηλικιωμένοι που προσλαμβάνουν μέσω της διατροφής τους ω-3 λιπαρά οξέα, μειώνουν έως 27% τον κίνδυνο θανάτου γενικότερα

Βιταμίνες και μέταλλα: πόσο σημαντικά είναι και πού θα τα βρείτε (Μέρος B)

Αν επιθυμείτε να προσλαμβάνετε τις βιταμίνες και όλα εκείνα τα θρεπτικά συστατικά που

Ιπποφαές: μια υπερτροφή από την αρχαιότητα

Το ιπποφαές είναι ένας θάμνος με πορτοκαλοκίτρινους καρπούς σε τσαμπιά, που ανήκει στις λεγόμενες υπερτροφές, δηλαδή εκείνα

9 ανοιξιάτικες υπερτροφέςΟι παρακάτω ιδιαίτερα ωφέλιμες υπερτροφές της άνοιξης, θα ενισχύσουν

Οι 21 θρεπτικότερες τροφέςΤα βερύκοκα περιέχουν την Β-Καροτίνη η οποία βοηθάει στην προστασία των ματιών. Είναι ιδιαίτερα πλούσιο σε βιταμίνη Α και περιέχει

Οι διατροφικές ιδιότητες του σησαμιούΤο σησάμι έχει ερευνηθεί εκτενώς και έχει αποδειχθεί ότι μπορεί να συμβάλλει στην προαγωγή της υγείας,